Sunday 29 October 2017

Trading Options My Way


Hvordan handel Alternativer Alternativer Trading Basics. All investorer bør ha en del av porteføljen sin til side for opsjonshandler. Ikke bare gir opsjoner gode muligheter for leveraged spill, de kan også hjelpe deg med å tjene større fortjeneste med en mindre mengde kontanter. Hva er s Alternativt kan opsjonsstrategier hjelpe deg med å sikre din portefølje og begrense potensiell nedsatt risiko. Ingen investorer bør sitte på sidelinjen rett og slett fordi de ikke forstår alternativer. Denne veiledningen til valgbasert handel gir alt du trenger for å raskt lære grunnleggende om alternativer og få klar for handel Så la s komme i gang. Hva er alternativer Hvordan handle alternativer To grunnleggende typer alternativer. Hva er opsjoner Kontrakter Varm til handel Alternativer Premium på pengene, i pengene, ut av pengene. Prisen på valg Hvordan handle Alternativer Strike Price. How å lese alternativer Symboler Slik handler du Alternativer Alternativer Symboler Hvordan å velge alternativer Hvordan handle Alternativer Lager Pris Tid Volatilitet Bud Spør Priser. Hvordan Les Op satser Quotes Hvordan handle Alternativer Åpne interesser og volum Utløpssykluser Utløpsdatoer. Utestående alternativer Risiko Slik handler du Alternativer Tid er ikke nødvendigvis på din side Prisene kan flytte svært raskt Tap kan være vesentlig på nakne korte posisjoner Andre vanlige fallfallsmonter Alternativer feil å unngå Hvordan å handle Alternativer Prislabel Problem frykt og grådighet Tillate riktig. Opptak Handelsstrategier Slik handler du Alternativer Kjøpsopsjoner Kjøper Put-opsjoner Dekket samtaler Kontanter sikret setter kredittspreads Debitspreads. Choosing a Options Broker Hvordan handle Alternativer Margin Få godkjenning for å Trade Alternativer Alternativer Approval. Options Basics Tutorial. Nowadays inkluderer mange investorer porteføljer investeringer som aksjefond aksjer og obligasjoner Men mangfoldet av verdipapirer du har til disposisjon slutter ikke der En annen type sikkerhet, kalt et alternativ, presenterer en verden av mulighet til sofistikerte investorer. Muligheten til alternativer ligger i deres allsidighet de gjør det mulig for deg tilpasse eller justere posisjonen din i henhold til en hvilken som helst situasjon som oppstår. Alternativer kan være så spekulative eller så konservative som du vil. Dette betyr at du kan gjøre alt fra å beskytte en posisjon fra nedgang til direkte satsing på bevegelse av et marked eller indeks. Denne allsidigheten, Men kommer ikke uten kostnadene Alternativene er komplekse verdipapirer og kan være ekstremt risikable. Dette er grunnen til at når du handler, vil du se en ansvarsfraskrivelse som følger. Opptak involverer risiko og passer ikke for alle. Option trading kan være spekulativ i naturen og bære betydelig risiko for tap. Bare invester med risikokapital. I motsetning til hva noen forteller deg, betyr opsjonshandel risiko, spesielt hvis du ikke vet hva du gjør. På grunn av dette, foreslår mange at du fjerner alternativer og glemmer deres eksistens. På den annen side, å være uvitende om noen form for investering plasserer deg i svak stilling. Kanskje spekulativ natur av alternativer ikke passer din stil. Ingen problem - så ikke t spekulere i alternativer Men før du bestemmer deg for ikke å investere i alternativer, bør du forstå dem. Ikke lærer hvordan funksjonsfunksjonen er like farlig som å hoppe rett inn uten å vite om alternativer du ikke bare vil miste med et annet element i din investeringsverktøyskasse, men også miste Innsikt i arbeidet til noen av verdens største selskaper Uansett om det er å sikre risiko for valutatransaksjoner eller å gi medarbeidere eierskap i form av opsjoner, bruker de fleste multinasjonale i dag i tillegg muligheter i en eller annen form. opplæringen vil introdusere deg til grunnleggende valgmuligheter. Vær oppmerksom på at de fleste opsjonshandlere har mange års erfaring, så ikke forvent å være ekspert umiddelbart etter å ha lest denne opplæringen. Hvis du ikke er kjent med hvordan aksjemarkedet fungerer, kan du sjekke ut Stock Basics tutorial. Customer Reviews. Entertaining, men foreslått metode er feil. Med ekkel 28. mai 2016.Jeg kjøpte denne boken hovedsakelig for underholdning og nysgjerrighet, fullt ut å vite at jeg sannsynligvis ikke ville lære mye Dette var tilfellet Som andre lesere har bemerket, er hovedproblemet med forfatterens investeringsoppgave at hans tall ikke engang er ekstremt realistisk. Forfatteren bruker GOOG for mange eksempler, men hvis du prøver å Bruk hans tilnærming til GOOG, du vil se at det ikke kan gjøres Spesielt, hvis du selger GOOG, legger du en strykpris som er 20 ut av pengene, vil du ikke få en premie som oppfyller kriteriene om 3-6 måneders retur sier at han ikke vil gjøre en handel hvis avkastningen er mindre enn 2 Du vunnet ikke engang få 1 - å plassere denne handelen i dag, ville gi deg om 0 2 retur, langt fra 3-6 Å se på AAPL, gir samme handel deg også om 0 1 som er 1 10 eller 1 mishandlet 10 basispoeng Faktum er at opsjonsmarkedene er ganske effektive i dag, og du vil ikke finne 3-6 måneders premier når du skriver putter hvor strykingsprisen er 20 lavere enn Underliggende aksjekurs Samlet sett, hvis du leter etter en morsom bok å lese, eller nysgjerrig, du mi ght gi det en rask lesing Hvis du ser etter noe som vil gi deg en uforholdsmessig belønning mot risiko, vil du ikke finne den her Når det er alt sagt og gjort, betyr mer belønning mer risiko En siste kommentar, gjør forfatteren en god jobben med å forklare grunnleggende aspekter ved salgsmuligheter, og en nybegynner ville ha nytte av å lese.5 personer fant dette nyttig. Returen i salg av putter er overdrevet i boken hvis du ser på dagens marked. Jeg har også vært forkortet satt alternativer for ganske noen tid, men bøknummeret er fantasi og ikke realistisk Først og fremst kan du ikke gjøre det med bare 10.000 som kapital Du må handle minst 5 kontrakter og mest sannsynlig 10 kontrakter om gangen for å dekke spredningen og kommisjonen Også med en liten hovedstad du kan ikke finne muligheter som du kan bruke til og med nær 80 av hovedstaden din til enhver tid. Du har også svært få alternativer for å eksistere en dårlig handel fordi du ikke kan ta aksjen, og du må betale en premie for å kjøpe alternativet tilbake. For det andre minst som i dag er set-opsjonsprinsippet ikke så bra, og du kan ikke finne de handlingene som kan returnere til og med 3 per måned, som boka foreslo. Boken bruker Google og la s se på Google fra i dag. Det stengte på 596 97 og lar oss omgjøre det til 600 10 er omtrent 6000 som margin Juni-alternativene er ca 40 dager ute, så du trenger ca 4 for å tjene 3 i måneden Du trenger et alternativ som selger for 240 pluss 10 for provisjon Det betyr at du trenger et alternativ som selger for 2 5 Alternativet som selger for 2 60 er 530-puten for juni Det er omtrent 11 2 unna den nåværende prisen Google i de siste 52 ukene har en 473 lav og 670 høy med en sving på 17 5 fra midtpunktet på 570 jeg vil ikke ha å plage deg med all statistikk, men bare å se på disse tallene forteller deg at det er veldig langt fra en veldig trygg handel med 95 Det er i beste fall 80 handler med 10 sjanser du må lukke denne handelen med en stor tapt før den utløp i 40 dager igjen, jeg gjør mange kortere setter, men jeg har vanligvis nok kapital eller bare bruk en sma Jeg vil ha mye av min kapasitet slik at jeg kan ta aksjene dersom markedet går mot meg og vri rundt og kort samtalene. Hvis du ikke gjør det må du betale et stort spred for å kjøpe tilbake putten Rolling out det også involvert en stor pris for spredningen Spredning av opsjoner er stor ved utløpstid, jeg kunne tjene penger på 90 av min handel bare fordi jeg kan komme seg ut av å miste stillinger ved å kjøpe aksjene og vente på neste uke eller neste måned. De 10 av handler som jeg mistet penger er vanligvis store. Og sist gang markedet falt for et år siden, må jeg bare lukke mine stillinger umiddelbart og fortsatt tapt som 5 ganger premien jeg fikk fra å kortslutte puten.38 personer fant dette nyttig. God strategi, men krever nerve. By manyoptions 19. januar 2012. Jeg har solgt put opsjoner og legger spredninger i et par år. Det er mange fordeler med å selge putter sammenlignet med tradisjonell langtidsfordeling, og denne boken gir en strategi jeg hadde ikke vurdert før min godkjennelse ach fører generelt til å holde de korte putene gjennom utløpet, mens denne strategien er mye mer likt en handelsstrategi. Boken er ikke lang, og hvis du er kjent med alternativer, bør det ta et par timer å komme seg gjennom. Boken fokuserer på månedlig tid rammer, men med advent av ukentlige alternativer, er jeg sikker på at de kan bli brukt også, jeg har ikke eksperimentert mye med denne strategien, men tror at strategien er god, men bare på grunn av de strenge reglene for pengestyring. Over en lang nok tid, sett selgere som opererer så høyt utnyttet til det punktet at rutinemessig mottar margin-anrop, vil sprenge hvis de ikke følger strenge risikostyringsteknikker, ligner de som er beskrevet i boken. Jeg har også sett Jerrys blogg og det er ok, men full av kommentarer beskriver svært risikable bransjer hvor kommentatorer selger setter for nikkel og deretter holder på når markedet implodes For å være klart, gjenspeiler disse kommentatorene ikke strategien Jerry legger ut. Teoretisk bør denne strategien b e vellykket en høy prosent av tiden 90, men du mottar en liten utbetaling når du vinner Nøkkelen er å sørge for at beløpet du risikerer er mindre enn beløpet som skal oppnås fra et forventet utbetalingsperspektiv. Det er mange andre gode bøker om styring av risiko og optimale spillstrategier som ville være god tilleggsavlesning Hvis du etter å ha lest boken ikke forstår hvorfor strategien skal fungere, og hvorfor det er så viktig å holde fast i reglene Jerry legger ut, ikke prøv denne strategien .11 personer fant dette nyttig. Forstå risikoen. Med AlexL den 24. januar 2012. Denne boken er godt skrevet og presenterer emnet ved hjelp av et enkelt og klart språk. Ingen greker, enkle beregninger. I utgangspunktet er det et komplett system som praktisk talt alle kan bruke Å være en programvareutvikler har jeg selv utviklet et program som genererer handler for meg. Med et trykk på en knapp, tar det en liste over aksjer, sier S som sådan, har jeg vært i stand til å øke kvaliteten på mine eksisterende lagerbeholdninger. virkelig likte hans parameter for å selge putter minst 20 under den underliggende aksjekursen. I mitt tilfelle bruker jeg min eksisterende aksjeportefølje som sikkerhet for margin eller vedlikehold som trengs for å støtte salget av nakne putter. Men jeg kan se, etter å ha lest boken, at jeg ville få langt mer kjørelengde ut av å konvertere mine aksjer til kontanter dette ville doble mine eksisterende evner Jeg kan se at det virkelige problemet er å utvikle en liste med 50 eller så aksjer som du kan skrive på for en rettferdig retur Så det er det jeg Jeg jobber nå. Takk, Mr Lee for din fine innsats. 4 syntes dette var nyttig. Vel skrevet bok. For en amatørforfatter er boken veldig godt skrevet. Boken er en forklaring på forfatterens personlige erfaring med det nakne avdekket putet skriver opsjonsstrategi Fra en forklaring på alternativer forklarer forfatteren sin strategi med eksempler og gir et filterskjermbilde for at andre kan bruke den samme strategien. Boken dekker ikke matematikken, det vil si greker som vanligvis finnes i alternativbøker Wh ile mangelen på matte gjør boken enklere å lese og ikke nødvendigvis forringer forståelsen av forfatterens strategi, jeg vil anbefale et vedlegg om grekerne i fremtidige utgaver av boken For å sette forfattere, å vite at deltaet til en mulighet er et grovt anslag på sannsynligheten for at alternativet etterbehandling i pengene er et verdifullt konsept. Generelt vil jeg anbefale denne boken for alle som leter etter skrivesettalternativer.8 personer fant dette nyttig. Hvis du vil lære å lese dette boo. I ble lært samtale og sette opsjonshandel av en venn og kunne ikke få guts av det jeg kjøpte denne boken og har lest den omslag for å dekke mange tid jeg leste på en dag som jeg aldri noensinne har gjort. Det er skrevet i enkle å forstå vilkår og reglene han snakker om er flotte jeg har lest noen andre bøker om opsjonshandelsvirksomheten og alltid kommet tilbake til dette 1 mange andre går inn på mange forskjellige typer valgmuligheter-kondorer, sommerfugler osv. da jeg snakket med megler sa han du trenger ikke å lære alt disse. Bare følg grunnleggende om denne boken, finn en god megler som bor n puster aksjeopsjoner og ha en tur jeg har vært trading alternativet setter og ringer nå i 6-7 måneder og gjør det bra på det takk for at du skrev det og hvis jeg møter ui, vil du riste hånden og si mange takk for en grunnleggende bok med stor innsikt i hva som kan være et vanskelig tema.3 folk fant dette nyttig. Med DOC 31. august 2011. Frank Sinatra sang sin sang My Way med stor suksess Jerry Lee gir sin enorme praktiske handelsopplevelse for å hjelpe deg med å lykkes også. Selge Put Options Min måte er den beste boken om alternativer jeg noensinne har lest. Det er ingen tung matte og boken er lett å forstå. Den verste fienden av Trader er selv Jerry gir deg et bestemt sett med handelsregler og adresserer de emosjonelle problemene, slik at du er mindre sannsynlig å rote opp. Jeg pleide å selge putter som en måte å investere i, men denne metoden gir mye mer mening og slutter ikke så mye penger. Din vinnende prosentandel vil være høy med hans strategi, men du må håndtere risiko og følge reglene i boken. Så hvis du er ute etter en enkel måte å benytte alternativer konservativt, så er denne boken for deg. Vi er alle muligheter som venter på å utløpe så hva venter du på. Forresten, jeg kjenner ikke Jerry i det hele tatt, jeg elsket bare boken.

No comments:

Post a Comment